Skocz do zawartości

UPDATE V.1.0.0 ~Nadchodzi | Już wkrótce |


Lato ~wOw~ [t]

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będę przedłużał i was zanudzał, więc od razu napiszę co będzie wprowadzone, usunięte bądź dodane na serwer w dniu aktualizacji, dzień ten jest nieznany myślę, że gdzieś w połowie czerwca możliwe, że wcześniej, gdyż to nie zależy ode mnie tylko od -_-

 

Co zostanie usunięte / zmienione / dodane:

- Narzekaliście, że poty są nadal nie zablokowane, owszem tutaj -_- źle mnie zrozumiał i zablokował inne potki ( za kamienie ). Po tym UPDATE już nowi gracze nie muszą się martwic o to, że ktoś ma nadmiar HP i nie da się go zabic, poty będzie można używac do 16 bądź 20 poziomu jeszcze zobaczymy.

- Zmniejszona ilośc inteligencji, tu też nie pomyślałem, że po zmniejszeniu ilości HP taki Nihlathak czy Mag czy inna klasa, która ma umiejętności, na którą działa inteligencja będzie zabijała ze skilla na strzała, a chyba nie o to tu chodzi.

- Poprawki literówek w rozwojach za manę

- Naprawienie menu gildii, mowa tutaj o bugującym się oddawaniu lidera oraz nie pokazywaniu w oknie gildii członków gildii.

- Wyłączenie mapcyklu, dodanie wyboru mapy pod koniec danej mapy, dana mapa, która była grana, będzie można ją nominowac dopiero po 6 przegranych innych mapach. ( Wersja: Beta )

- Dodanie nowych map małych i dużych.

- Wybór małej mapy działający na zasadzie rtv - jeśli jest na serwerze mniej niż 10 graczy większośc musi wpisac "mała mapa" i wyskakuje nam vote.

- Usunięcie Statystyk z Punktów Wspaniałych, gdyż teraz ich się po prostu nie opłaca maxowac, gdyż mamy skille za PW.

- Dodanie nowych skilli za PW, edytowanie obecnych.

- Wyłączenielosowania na początku mapy

- Wyłączenie dropu prezentów

- Poprawka, nie których klas premium.

- Naprawa umiejętności Ciche Kroki ( zamiast cichych kroków dostajemy 400 armora )

- Item Special Cs-Classic - zostanie naprawiony, oraz zmienimy nazwe itemu.

- Item Aura Cienia - zostanie naprawiony

- Poprawienie niewidzialnosci za mane u zabójcy

 

 

nie no działała też wcześniej tylko z opisu zakupywanej umiejętności wynika (a przynajmniej ja to tak rozumiem), że ta niewidzialność powinna być większa niż normalnie na tej klasie (mniej punktów wyrazistości postaci).

po zakupieniu tej umiejętności jest ona dalej dostępna za tę samą ilość punktów i posiada tą samą właściwość (co jest trochę nielogiczne) i własnie to jest jednym z powodów moich wątpliwości

 

 

 

Jeśli są jakieś błędy, to przepraszam, pisane na szybko, gdyż nie mam teraz czasu.

 

Jeśli coś jeszcze miało byc w tym UPDATE, a tego nie ma to przykro mi, ale nie załatwiajcie takich spraw ze mną na steamie czy na serwerze, tylko na forum, gdyż potem o tym zapominam, a Wy macie problem, a ja nie żyję tylko diablo modem.

 

Na kolejny UPDATE mam w planach ( PAMIĘTAJCIE TO SĄ TYLKO PLANY ):

- Dodanie 2 osobowych /party.

A więcej wam zdradzac nie mam zamiaru, będzie niespodzianka ;d

 

Pozdrawiam

________________

Fakel

Edytowane przez -_-
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- usunięcie statystyk z PW to nie taki dobry pomysł :/ jednak lepiej mieć 132 w zwinności niż 120...

- nominacja już po 6 mapach to trochę za mało przy ich ilości. 8 albo jeszcze lepiej 10 już by było OK

- co masz na myśli pisząc "poprawka niektórych klas premium"?

- czy itemy, które korzystają z właściwości aury cienia tez zostaną automatycznie naprawione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Mało kto to używa, bo opłaca się bardziej skille maxowac niż te statystyki, a poza tym mogą byc one powodem bugów resetu statystyk.

- To można przecież zmienic bez problemu

- Poprawienie działania ich umiejętności / skilli, lekkie wzmocnienie / znerfienie

- Nie bardzo rozumiem o co Ci z tym itemami chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aura daje +50% hp i są itemy (głównie uniki), które poza innymi właściwościami też dają +50% hp.

czy po naprawie samej aury cienia one też się naprawią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, sporo rzeczy nie działa, ale memoria fragilis est, więc napiszę to co pamiętam i będę ewentualnie edytował posta

 

1. Item wspaniały topór nie dodaje dmg

2. Pochodnia piekielnego ognia nie działa zgodnie z opisem tj. nie redukuje dmg z fireballi?

 

 

Jeśli można wiedzieć to proszę o podanie informacji ile expa trzeba na cap lv oraz do ilu dmg będzie zredukowana kusza łowcy? (chyba, że to tajemnica)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, sporo rzeczy nie działa, ale memoria fragilis est, więc napiszę to co pamiętam i będę ewentualnie edytował posta

 

1. Item wspaniały topór nie dodaje dmg

2. Pochodnia piekielnego ognia nie działa zgodnie z opisem tj. nie redukuje dmg z fireballi?

 

 

Jeśli można wiedzieć to proszę o podanie informacji ile expa trzeba na cap lv oraz do ilu dmg będzie zredukowana kusza łowcy? (chyba, że to tajemnica)

Sporo rzeczy? ^^

 

1. Działa, dodaje DMG tylko nie dolicza tego DMG do bullet'a i do /me ale bije się więcej jest to sprawdzone i 100% pewne.

2. Ta pochodnia działa w taki sposób, że się ludzi podpala pod E.

 

Co do poziomu nie mam jak tego teraz sprawdzic. Co do kuszy to gdzieś napisałem, że zostanie zmniejszone jej DMG? Ile ona bije teraz w granicach maxa inty, może mi ktoś powiedziec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Solejuk nie bądź taki pewien siebie :) Popatrze później na umiejętności za golda, może któreś jeszcze nie działają. Proponuję osłabić zbroję barbarzyńcy. Powód? Cóż, mogę pokazać ss z gry z najlepszymi prosami z serwera, którzy sami się o mnie zabijali, bo odbijało w nich do 10 pocisków pod rząd (zresztą każdy kto ze mną grał, gdy posiadałem ten item, może zaświadczyć, że jest too op :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli za ~1000 (bo chyba tyle gdzieś na to wydałem) many mam mieć tylko dwa odbicia? Jakąś rekompensatę dla mnie i innych nihlów proszę dać i zgoda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z twoimi 4 odbiciami gra nithem mogła by równie dobrze polegać tylko na ładowaniu odbić na nożu i od czasu do czasu puszczeniu kulki za 300 dmg...

a jak masz jeszcze ulepszoną runę na ładowanie to już w ogóle

 

czy jest jeszcze możliwość wprowadzenia jakichś zmian?

przydałby się lepszy opis itemów bo sporo z nich ma napisane coś w stylu "masz szanse na odbicie pocisku" ale brak konkretnej danej czy jest to 20% 5% czy 0.005%. bardzo ułatwiłoby to dobór przedmiotów

Edytowane przez Izako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozum mnie źle Izako, jestem za zmianami i chętnie je powitam, w tym m.in osłabienie kul (w tym mojej) czy nawet zmniejszenie/wyrzucenie pocisków na nihlu. Ale każde zabranie musi wiązać się na ogół z jakąś rekompensatą (zwłaszcza, gdy mowa jest o premce, za którą się płaci). Można dać jakąs regeneracje życia, szanse na krytyka, hp za zabicie, odnowienie magazynku lub coś jeszcze innego, jest wiele możliwości, da się dogadać. Co do twojego pomysłu by uściślić opis przedmiotów - popieram całym sobą!  8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Właściciel

<strong class='bbc'>Automatycznie wygenerowana wiadomość.</strong><br />Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.<br /><br /><strong class='bbc'>Powód:</strong> Zamykam. Stary temat <br /><br />Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.<br /><br />Pozdrawiamy<br />Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności