Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Shanell adminem FFA?


Shanell

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: Shanell


2. Imię: Ada


3. Wiek: 19, niestety już rocznikowo 20. :(


4. Znajomość Amx (0/10): 9/10


5. Mikrofon (Tak/Nie): Tak


6. Składka (Tak/Nie): Tak


7. Link do swojego GT: http://www.gametracker.com/player/Shanell/31.186.82.184:27691/


8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem:  A więc....ten tego. Mam na imię Adrianna i jak już wyżej napisałam liczę sobie 19 lat. Studiuję zaocznie i mam dużo wolnego czasu w tygodniu, ponieważ pracuję w domu. :P Przyznam, że moim minusem jest brak czasu w weekendy, a szczególnie w sobotę gdzie mnie nigdy nie ma, a w niedzielę jestem dopiero wieczorem. Miałam już styczność z amx, znam regulamin, kulturę chyba mam - chociaż zdarza się, że czasami puszczają mi nerwy. Cóż więcej pisać, myślę, że na serwerze większość osób mnie już zna i wie jaka jestem, ale są też osoby, które niestety mnie nie znają i oceniają pochopnie, ale te przemyślenia zostawię dla Siebie. :)


9. Czy posiadasz STEAM (Tak/Nie). Jeśli tak, podaj Steam_ID: Niestety nie mam i chyba nie będę mieć, ponieważ jakoś nie mam chęci kupić i wydawać pieniędzy. -.^


10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Tak jak już pisałam w tygodniu mam zawsze czas, nawet rano kiedy z reguły nie ma żadnego admina. W weekendy tylko w niedzielę wieczorem. 


11. W jakich godzinach grasz (Dni robocze, weekendy): W dni robocze od godziny 9? No dobra....10 xD ale z reguły do wieczora/ nocy bo jestem małym no lifem. <skromny>


12. Staż w grze Counter-Strike 1.6: Ojojojoj, ciężko będzie mi to stwierdzić, ale myślę, że z 2 lata z duuuuużymi przerwami. Na csc zawitałam jakoś rok temu i od tego czasu staram się intensywnie grać. 


13. Czy byłeś już adminem? (Tak/Nie): Tak


  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach