Skocz do zawartości

Podanie [Low] Galebo


Tsumi

Rekomendowane odpowiedzi

1. Serwer: CsGo FFA
2. Nick[Low] Galebo *Po robocie
3. Imię: Michał
4. Wiek16
5. Znajomość sm(0/10): 3/10 (posiadam znajomość amxx 7/10 ammx jest bardzo podobne do sm licze na wyrozumiałość)
6. Ilość czasu na forumGdy wrócę z pracy oraz po szkole będe online na forum (Byłem online na forum gdy serwer cs-classic rywalizował z serwerami cod upadłej już sieci cs-zoone.pl , wróciłem po przerwię cs i chcę od nowa być aktywnym i pomagać w rozwijaniu sieci cs-classic
7. Mikrofon: Posiadam
8. Opisać siebieLubie zrelaksować się wna komputerze , interesuje mnie informatyka , eSport , Sport , Bardzo lubię słuchać muzyki Hands Up , Dance Club itp. Jestem uczniem szkoły Zawodowej na kierunku Sprzedawca , Liczę że po otrzymaniu zawodu szybko zostane zatrudniony w sklepie odzieżowym firm Nike , Puma , Addias
9. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Chciałbym wraz z otrzymaniem rangi wprowadzić ład na serwer , oraz kulture osobistą , od dłuższego czasu nie widzę żadnego admina na serwerze który mógłby ogarnąć graczy z pingiem +160 , nad rozmownych graczy i ludzi którzy utrudniają grę dla innych na serwerze (trolli). Posiadam Bardzo spore doświadczenie z tą rangą na serwerach Cs 1.6 , adminem byłem wielokrotnie. Przez przez cały czas istnienia serwera BF2 w sieci cs-brodnica.pl (Bodajże około 7 mieś) .Miałem tylko 2 skargi , Które zostały wyjaśnione że iż sam na 6 wiadomości na u@ w sprawie podejżanych graczy nie nadążałem. Więc myślę że sprawdzę się jako admin na serwerzę CSGO . Zawsze jest ten 1 raz :)
10. KontaktForum / Steam
11. Steam IDSTEAM_1:1:32208552
12. Co zrobisz gdy: 
 
-Ktoś używa dopalaczy: 
 
-Gdy ktoś nadużywa micro: 
 
-Nadużywa Kultury na serwerze:

 

Oczywiście wejde na spect / widza , wpierw będe sprawdzał czy ma wspomganie aimingu (AIMBOT) , jeżeli nic nie zauważe będe spoglądał czy gracz ma w jakimś stopniu NoReciol a na koniec czy posiada wallhacka tak zwane WH .